BetaRacing Support
Forum poświęcone fanom motocykli marki Beta



Forum BetaRacing Support Strona Główna Motocykle 2T Beta RR 250/300 MY 2019
Obecny czas to Wto 1:55, 22 Kwi 2025

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
racesupport
Administrator



Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Wto 16:32, 03 Lip 2018

Wiadomość
Beta RR 250/300 MY 2019
Niedawno przyszła na świat nowa Becia MY 2019, zmian jest kilka, miejmy nadzieję, że na lepsze Wink jak dla mnie na plus na pewno zmiany w dźwigni sprzęgła

Silnik:

Nowa jednostka sterująca silnikiem (ECU) : gwarantuje mocniejszą iskrę przy wysokich obrotach, poprawiając spalanie i osiągi silnika.

Siłownik sprzęgła o większej średnicy : daje dźwignię sprzęgła bardziej miękką i bardziej elastyczną.

Nowa regulacja otwarcia zaworu wydechowego BPV (tylko 300 cm3): umożliwia niezwykle liniowe dostarczanie mocy, tworząc wydajny silnik, który jest łatwy w użyciu w ekstremalnych warunkach.

Zestaw sprężyn zaworu wydechowego BPV (tylko 300 cm3): dostarczany z motorem, aby rozszerzyć zakres personalizacji silnika zgodnie z potrzebami kierowcy. Dzięki sprężynom o sprężystości mniejszej niż standardowe, osiągi są lepsze przy średnich obrotach, co zapewnia pełniejsze, bardziej zdecydowane przekazywanie mocy.

Nowy dyfuzor : zapewnia zwiększoną wydajność w całym zakresie obrotów.

Podwozie:

Nowy widelec ZF Sachs (ø 48 mm) z nowym układem regulacji: umożliwia regulację wstępną kompresji, odbicia i sprężyny za pomocą regulacji w górnej części widelca. Można z nich korzystać nie schodząc z motora i bez użycia narzędzi. Widelec korzysta również z nowego systemu który zapewnia większą stabilność oraz nowe golenia ze specjalnym anodowaniem, który zmniejsza tarcie i zwiększa wytrzymałość.

Nowe dolne mocowania (jarzma): sztywniejsze i lżejsze.
Nowe osłony goleni: zaprojektowane razem z dolnymi mocowaniami, aby połączyć praktyczność i design.

Całkowicie przeprojektowany amortyzator tylny ZF Sachs: z bardziej kompaktowym tłokiem o średnicy 46 mm, około 300g lżejszym. Nowy tłok został zaprojektowany w celu zapewnienia bardziej stabilnej pracy, ponieważ temperatura oleju jest zmienna, a zwiększona czułość zwiększa komfort i przyczepność. Mała górna podstawa i zbiornik zostały również przeprojektowane w celu racjonalizacji systemu i zminimalizowania masy i objętości. Nowa sprężyna jest również lżejsza.

Nowa grafika i kolory.

No i dwie fotki na koniec Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty racesupport

Autor
Kolber1988




Dołączył: 29 Gru 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Porąbka
Nie 23:33, 29 Gru 2019

Wiadomość
Witam. A coś więcej informacji praktycznych, zwłaszcza jeżeli chodzi o zawieszenie.. problemy z anodą, działaniem, itp itd..

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Kolber1988

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum BetaRacing Support Strona GłównaMotocykle 2TBeta RR 250/300 MY 2019
Obecny czas to Wto 1:55, 22 Kwi 2025
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin