Autor |
racesupport
Administrator
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
Wto 16:32, 03 Lip 2018
|
|
Wiadomość |
|
Niedawno przyszła na świat nowa Becia MY 2019, zmian jest kilka, miejmy nadzieję, że na lepsze jak dla mnie na plus na pewno zmiany w dźwigni sprzęgła
Silnik:
Nowa jednostka sterująca silnikiem (ECU) : gwarantuje mocniejszą iskrę przy wysokich obrotach, poprawiając spalanie i osiągi silnika.
Siłownik sprzęgła o większej średnicy : daje dźwignię sprzęgła bardziej miękką i bardziej elastyczną.
Nowa regulacja otwarcia zaworu wydechowego BPV (tylko 300 cm3): umożliwia niezwykle liniowe dostarczanie mocy, tworząc wydajny silnik, który jest łatwy w użyciu w ekstremalnych warunkach.
Zestaw sprężyn zaworu wydechowego BPV (tylko 300 cm3): dostarczany z motorem, aby rozszerzyć zakres personalizacji silnika zgodnie z potrzebami kierowcy. Dzięki sprężynom o sprężystości mniejszej niż standardowe, osiągi są lepsze przy średnich obrotach, co zapewnia pełniejsze, bardziej zdecydowane przekazywanie mocy.
Nowy dyfuzor : zapewnia zwiększoną wydajność w całym zakresie obrotów.
Podwozie:
Nowy widelec ZF Sachs (ø 48 mm) z nowym układem regulacji: umożliwia regulację wstępną kompresji, odbicia i sprężyny za pomocą regulacji w górnej części widelca. Można z nich korzystać nie schodząc z motora i bez użycia narzędzi. Widelec korzysta również z nowego systemu który zapewnia większą stabilność oraz nowe golenia ze specjalnym anodowaniem, który zmniejsza tarcie i zwiększa wytrzymałość.
Nowe dolne mocowania (jarzma): sztywniejsze i lżejsze.
Nowe osłony goleni: zaprojektowane razem z dolnymi mocowaniami, aby połączyć praktyczność i design.
Całkowicie przeprojektowany amortyzator tylny ZF Sachs: z bardziej kompaktowym tłokiem o średnicy 46 mm, około 300g lżejszym. Nowy tłok został zaprojektowany w celu zapewnienia bardziej stabilnej pracy, ponieważ temperatura oleju jest zmienna, a zwiększona czułość zwiększa komfort i przyczepność. Mała górna podstawa i zbiornik zostały również przeprojektowane w celu racjonalizacji systemu i zminimalizowania masy i objętości. Nowa sprężyna jest również lżejsza.
Nowa grafika i kolory.
No i dwie fotki na koniec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
    |