Autor |
racesupport
Administrator
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
Czw 12:40, 12 Lis 2015
|
|
Wiadomość |
|
Trochę na temat modelu RR 200 na 2016r. Zapraszam do wymiany zdań. Motorek wiele się nie zmienił, przynajmniej patrząc z zewnątrz, jak to się mówi, po co poprawiać coś, co jest sprawdzone i dobre, szczególnie że w terenie liczy się niezawodność. Enduro od Bety jest nie tylko niezawodne ale i dobrze wyważone, zastosowano przemyślane i pożyteczne triki jak np. kanapa wypinana za pomocą guzika. Użyte komponenty i części to najwyższa półka, hamulce Nissin, zawieszenie Sachs, gaźnik Keihin, membrana V-force, koła excel, markowa kierownica, manetki itp, w wersji Racing zastosowano jeszcze szerokie podnóżki aluminiowe, osłony dłoni, 2-komorowe zawieszenie przednie, anodowane ozdobne dodatki oraz przełącznik map zapłonu. Silniki mają świetną charakterystykę i nie wprowadzono w nich żadnych zmian. Zrównoważona moc w dolnym, średnim i wysokim zakresie obrotów daje 100% kontroli nad motocyklem w każdym terenie. W modelu 2016 wzmocniono nieco ramę co daję większą sztywność i jeszcze lepsze czucie. Zmieniono także obudowę filtra powietrza co ma zagwarantować lepsze odprowadzenie wody oraz trwalsze mocowania osłon. Ciekawostką a także nowością w wyczynowych Enduro jest fakt, iż model RR 300 16' (bez racing) posiada elektroniczny wtrysk oleju sprawdzony już w modelu Xtrainer a na ten sezon zastosowany w modelu RR. W 2t nie jest to nowość ale w wyczynowych Enduro jak dotąd niespotykane i nie wprowadziła tego rozwiązania dotychczas żadna marka. Myślę, że sprzęt może śmiało konkurować z marką KTM która króluje - przynajmniej u Nas w Polsce ale już np. w Czechach na zawodach CC czy Enduro robi się coraz bardziej czerwono
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|